فروشگاه اینترنتی دایان

رونمایی از برترین فروشگاهای اینترنتی

فروشگاه اینترنتی دایان

رونمایی از برترین فروشگاهای اینترنتی

فروشگاه اینترنتی دایان

بایگانی

فروشگاه انواع ساعت دیواری

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ب.ظ

نظرات  (۶)

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۱ تبادل لینک رایگان
تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

پیج رنک سایت ما 2 می باشد

برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

استخدام ایران ، سایت آگهی و اخبار استخدامی کشور
۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۲۳ فاطمه کاظمی
من شنبه ساعت دیواری سفارش دادم و یکشنبه ام پول رو‌برای اقای وحید ابراهیمی کارت ب کارت کردم قرار شد ۴۸ ساعت بعد بیاد دم‌خونمون سفارش ولی الان جمعس و هنوزم ک هنوزه نیومده و هیچکسم درست حسابی جوابگو نیس.من شنبه شکایت می کنم از این اقا

۱۹ فروردين ۹۶ ، ۲۱:۵۰ عبدالحسین جعفری
سلام من عبدالحسین جعفری هستم از استان فارس شهرستان گراش روستای ارد از ساعت دیواریتون راضی نیستم چون من رنگ مشکی میخواستم اون چیزی که میخواستم نیست
کاهبردارهای دزد کلاش
۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۰۸ مصطفی یزدانفر
این کلا کلاهبرداری داخل آگهی زده ۲۹۰۰۰ ولی موقع تحویل زدن ۳۵۰۰۰ با هزینه پست شده ۴۲۳۰۰ بعد داخل آگهی رنگ مشکی بود برای من رنگی دیگه فرستادن سر فیبرش همش نوشته هست که نمیشه زدش به دیوار  هیچ کس هم جواب گو نیست
وبسایت اصلی دایان
http://www.daianshop.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی